Błędy i zdarzenia

Poniżej prezentujemy kompletną listę błędów i zdarzeń dla sterownika VGS2NAG2, czyli sterownika drugiej generacji, występujacego w pojazdach ze skrzynią 722.9 i produkowanych w latach 2006-2008. Numery i opisy pochodzą z oprogramowania diagnostycznego Mercedes-Benz Xentry / DAS
  • Błąd 0607

    ElementY3/8n4 (moduł sterujący zintegrowanego sterowania pracą skrzyni biegów (VGS)) jest uszkodzony
  • Błąd 060C

    ElementY3/8n4 (moduł sterujący zintegrowanego sterowania pracą skrzyni biegów (VGS)) jest uszkodzony
  • Błąd 0613

    ElementY3/8n4 (moduł sterujący zintegrowanego sterowania pracą skrzyni biegów (VGS)) jest uszkodzony
  • Błąd 061B

    Obliczenie momentu obrotowego silnika wykonane wewnętrznie w elemencie Y3/8n4 (moduł sterujący zintegrowanego sterowania pracą skrzyni biegów (VGS)) jest błędne
  • Błąd 062F

    ElementY3/8n4 (moduł sterujący zintegrowanego sterowania pracą skrzyni biegów (VGS)) jest uszkodzony
  • Błąd 0633

    ElementY3/8n4 (moduł sterujący zintegrowanego sterowania pracą skrzyni biegów (VGS)) jest uszkodzony
  • Błąd 0641

    ElementY3/8n4 (moduł sterujący zintegrowanego sterowania pracą skrzyni biegów (VGS)) jest uszkodzony
  • Błąd 0642

    Zasilanie napięciem czujników prędkości obrotowej jest zakłócone. (Napięcie dolne)
  • Błąd 0643

    Zasilanie napięciem czujników prędkości obrotowej jest zakłócone. (Napięcie za wysokie)
  • Błąd 0701

    ElementY3/8n4 (moduł sterujący zintegrowanego sterowania pracą skrzyni biegów (VGS)) jest uszkodzony
  • Błąd 0705

    ElementY3/8s1 (czujnik wybierania zakresów (VGS)) jest uszkodzony
  • Błąd 0706

    Sprawdź element Y3/8s1 (czujnik wybierania zakresów (VGS))
  • Błąd 0712

    Sgnał z elementu Y3/8s2 (czujnik temperatury oleju napędowego (VGS)) jest nieprawidłowy. (Napięcie dolne)
  • Błąd 0713

    Sygnał z elementu Y3/8s2 (czujnik temperatury oleju napędowego (VGS)) jest nieprawidłowy. (Napięcie za wysokie)
  • Błąd 0716

    Nadmierna prędkość obrotowa wałka wejściowego skrzyni biegów
  • Błąd 0717

    Sygnał elementu Y3/8n1 (czujnik prędkości obrotowej turbiny (VGS)) nie jest dostępny
  • Błąd 0718

    ElementY3/8n1 (czujnik prędkości obrotowej turbiny (VGS)) jest uszkodzony
  • Błąd 0720

    Mechaniczna usterka elementu Zespół napędowy
  • Błąd 0721

    Sygnał prędkości obrotowej wałka wyjściowego jest w stosunku do sygnału prędkości obrotowej koła nieprawidłowy
  • Błąd 0722

    Sygnał elementu Y3/8n3 (czujnik zdawczej prędkości obrotowej (VGS)) nie jest dostępny
  • Błąd 0723

    ElementY3/8n3 (czujnik zdawczej prędkości obrotowej (VGS)) jest uszkodzony
  • Błąd 0741

    Załączenie sprzęgło przekładni hydrokinetycznej nie jest możliwy
  • Błąd 0742

    Niedopuszczalne zamykanie sprzęgła przekładni hydrokinetycznej
  • Błąd 0748

    Wewnętrzny test instalacji elektrycznej elementu Y3/8y2 (zawór elektromagnetyczny regulacji sprzęgła K1 (VGS)) zakończony niepowodzeniem
  • Błąd 0778

    Wewnętrzny test instalacji elektrycznej elementu Y3/8y5 (zawór elektromagnetyczny regulacji hamulca B1 (VGS)) zakończony niepowodzeniem
  • Błąd 0798

    Wewnętrzny test instalacji elektrycznej elementu Y3/8y7 (zawór elektromagnetyczny regulacji hamulca B3 (VGS)) zakończony niepowodzeniem
  • Błąd 0893

    Hydrauliczny błąd w skrzyni biegów (wyłączający element łączeniowy nie wyłącza)
  • Błąd 0894

    Bieg nieprawidłowy lub skrzynia biegów źle załącza
  • Błąd 1629

    ElementY3/8n4 (moduł sterujący zintegrowanego sterowania pracą skrzyni biegów (VGS)) jest uszkodzony
  • Błąd 1631

    ElementY3/8n4 (moduł sterujący zintegrowanego sterowania pracą skrzyni biegów (VGS)) jest uszkodzony
  • Błąd 1632

    ElementY3/8n4 (moduł sterujący zintegrowanego sterowania pracą skrzyni biegów (VGS)) jest uszkodzony
  • Błąd 1633

    ElementY3/8n4 (moduł sterujący zintegrowanego sterowania pracą skrzyni biegów (VGS)) jest uszkodzony
  • Błąd 1634

    ElementY3/8n4 (moduł sterujący zintegrowanego sterowania pracą skrzyni biegów (VGS)) jest uszkodzony
  • Błąd 1636

    ElementY3/8n4 (moduł sterujący zintegrowanego sterowania pracą skrzyni biegów (VGS)) jest uszkodzony
  • Błąd 1638

    ElementY3/8n4 (moduł sterujący zintegrowanego sterowania pracą skrzyni biegów (VGS)) jest uszkodzony
  • Błąd 1639

    ElementY3/8n4 (moduł sterujący zintegrowanego sterowania pracą skrzyni biegów (VGS)) jest uszkodzony
  • Błąd 1710

    ElementY3/8n4 (moduł sterujący zintegrowanego sterowania pracą skrzyni biegów (VGS)) jest uszkodzony
  • Błąd 1711

    ElementY3/8n4 (moduł sterujący zintegrowanego sterowania pracą skrzyni biegów (VGS)) jest uszkodzony
  • Błąd 1712

    ElementY3/8n4 (moduł sterujący zintegrowanego sterowania pracą skrzyni biegów (VGS)) jest uszkodzony
  • Błąd 2216

    Sprawdź element Y3/8s1 (czujnik wybierania zakresów (VGS)) . Proces adaptacji następował poza ważnym zakresem
  • Błąd 2711

    Hydrauliczny błąd w skrzyni biegów (włączający element łączeniowy nie włącza się)
  • Błąd 2716

    Wewnętrzny test instalacji elektrycznej elementu Y3/8y4 (zawór elektromagnetyczny regulacji sprzęgła K3 (VGS)) zakończony niepowodzeniem
  • Błąd 2725

    Wewnętrzny test instalacji elektrycznej elementu Y3/8y6 (zawór elektromagnetyczny regulacji hamulca B2 (VGS)) zakończony niepowodzeniem
  • Błąd 2734

    Wewnętrzny test instalacji elektrycznej elementu Y3/8y3 (zawór elektromagnetyczny regulacji sprzęgła K2 (VGS)) zakończony niepowodzeniem
  • Błąd 2759

    Wewnętrzny test instalacji elektrycznej elementu Y3/8y8 (zawór elektromagnetyczny regulacji sprzęgła ciernego blokującego hydrokinetyczna skrzynia biegów (VGS)) zakończony niepowodzeniem
  • Błąd 2766

    Wystąpiła nadmierna prędkość obrotowa na elemencie Y3/8n2 (wewnętrzny czujnik prędkości obrotowej (VGS))
  • Błąd 2767

    Sygnał elementu Y3/8n2 (wewnętrzny czujnik prędkości obrotowej (VGS)) nie jest dostępny
  • Błąd 2768

    ElementY3/8n2 (wewnętrzny czujnik prędkości obrotowej (VGS)) jest uszkodzony
  • Błąd 2783

    Moc oporów sprzęgła przekładni hydrokinetycznej jest zbyt wysoka
  • Błąd 2805

    Sygnały czujnika obszaru wyboru są nieprawidłowe w porównaniu do sygnału elektronicznego trybu dźwigni wybierania biegów
  • Błąd 2810

    Wewnętrzny test instalacji elektrycznej elementu Y3/8y1 (zawór elektromagnetyczny regulacji ciśnienia roboczego (VGS)) zakończony niepowodzeniem
  • Błąd C001

    CAN-Controller: szyna CAN OFF
  • Błąd C002

    CAN-Controller: szyna CAN OFF
  • Błąd C300

    ElementY3/8n4 (moduł sterujący zintegrowanego sterowania pracą skrzyni biegów (VGS)) jest uszkodzony
  • Zdarzenie 0513

    Wysyłany przez układ sterowania pracą skrzyni biegów do układu uprawniającego do jazdy sygnał CAN w celu udostępnienia rozruchu jest nieprawidłowy lub brak sygnału
  • Zdarzenie 0562

    Zasilanie napięciem zacisku 87 ma napięcie dolne
  • Zdarzenie 0563

    Zasilanie napięciem zacisku 87 ma przepięcie
  • Zdarzenie 0602

    Moduł sterujący Y3/8n4 (moduł sterujący zintegrowanego sterowania pracą skrzyni biegów (VGS)) nie jest zakodowany
  • Zdarzenie 1644

    Brak lub nieprawidłowe Kodowanie wariantowe elementu Y3/8n4 (moduł sterujący zintegrowanego sterowania pracą skrzyni biegów (VGS))
  • Zdarzenie 1707

    W wyniku nadmiernej temperatury nastąpiło wyłączenie funkcji i przepięcie
  • Zdarzenie 2638

    Układ sterowania pracą silnika nie zezwala na ingerencję układu sterowania pracą skrzyni biegów w moment obrotowy
  • Zdarzenie 2806

    Element Y3/8s1 (czujnik wybierania zakresów (VGS)) nie jest zaprogramowany
  • Zdarzenie C100

    Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego Układ sterowania pracą silnika
  • Zdarzenie C103

    Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego N15/5 (Elektroniczne dźwigni wybierania biegów (EWM))
  • Zdarzenie C121

    Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego N47-5 (moduł sterujący ESP, PML i BAS)
  • Zdarzenie C126

    Jedna lub kilka informacji z modułu sterującego N80 (moduł osłony kolumny kierownicy) niedostępnych na szynie CAN
  • Zdarzenie C141

    Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego N93 (moduł sterujący centralnej magistrali ZGW)
  • Zdarzenie C155

    Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego A1 (zestaw wskaźników)
  • Zdarzenie C164

    Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego N22 (panel obsługi KLA)
  • Zdarzenie C167

    Brak odbioru komunikatów CAN z modułu sterującego N73 (moduł sterujący EZS) względnie N93 (moduł sterujący centralnej magistrali ZGW)
  • Zdarzenie C401

    Jeden lub kilka sygnałów przesyłanych przez moduł sterujący Układ sterowania pracą silnika poprzez szynę CAN są nieprawidłowe
  • Zdarzenie C404

    Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego N15/5 (Elektroniczne dźwigni wybierania biegów (EWM))
  • Zdarzenie C415

    Jeden lub kilka sygnałów przesyłanych przez moduł sterujący N47-5 (moduł sterujący ESP, PML i BAS) poprzez szynę CAN są nieprawidłowe
  • Zdarzenie C423

    Jeden lub kilka sygnałów przesyłanych przez moduł sterujący A1 (zestaw wskaźników) poprzez szynę CAN są nieprawidłowe
  • Zdarzenie C424

    Jeden lub kilka sygnałów przesyłanych przez moduł sterujący N22 (panel obsługi KLA) poprzez szynę CAN są nieprawidłowe
  • Zdarzenie C428

    Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego N80 (Moduł sterujący MRM)
  • Zdarzenie C429

    Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego N80 (moduł osłony kolumny kierownicy)
  • Zdarzenie C431

    Jeden lub kilka sygnałów przesyłanych przez moduł sterujący N93 (moduł sterujący centralnej magistrali ZGW) poprzez szynę CAN są nieprawidłowe
  • Zdarzenie D10B

    Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego Układ sterowania pracą silnika
  • Zdarzenie D139

    Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego N80 (Moduł sterujący MRM)
  • Zdarzenie D13A

    Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego N80 (Moduł sterujący MRM)
  • Zdarzenie D400

    Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego Układ sterowania pracą silnika
  • Zdarzenie D401

    Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego Układ sterowania pracą silnika
  • Zdarzenie D402

    Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego Układ sterowania pracą silnika
  • Zdarzenie D404

    Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego Układ sterowania pracą silnika
  • Zdarzenie D405

    Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego Układ sterowania pracą silnika
  • Zdarzenie D406

    Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego Układ sterowania pracą silnika
  • Zdarzenie D407

    Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego N47-5 (moduł sterujący ESP, PML i BAS)
  • Zdarzenie D408

    Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego N47-5 (moduł sterujący ESP, PML i BAS)
  • Zdarzenie D409

    Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego N47-5 (moduł sterujący ESP, PML i BAS)
  • Zdarzenie D40A

    Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego N47-5 (moduł sterujący ESP, PML i BAS)
  • Zdarzenie D40B

    Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego N47-5 (moduł sterujący ESP, PML i BAS)
  • Zdarzenie D40C

    Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego N47-5 (moduł sterujący ESP, PML i BAS)
  • Zdarzenie D420

    Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego N15/5 (moduł sterujący elektronicznego modułu dźwigni wybierania biegów)
  • Zdarzenie D504

    Jeden lub kilka sygnałów przesyłanych przez moduł sterujący N80 (moduł osłony kolumny kierownicy) poprzez szynę CAN są nieprawidłowe
  • Zdarzenie D507

    Jeden lub kilka sygnałów przesyłanych przez moduł sterujący Układ sterowania pracą silnika poprzez szynę CAN są nieprawidłowe
  • Zdarzenie D508

    Jeden lub kilka sygnałów przesyłanych przez moduł sterujący N15/5 (Elektroniczne dźwigni wybierania biegów (EWM)) poprzez szynę CAN są nieprawidłowe
  • Zdarzenie D50B

    Jeden lub kilka sygnałów przesyłanych przez moduł sterujący N93 (moduł sterujący centralnej magistrali ZGW) poprzez szynę CAN są nieprawidłowe
Mercedes SD Diagnosis PAD Xentry DAS komputer diagnostyczny
Phone
Email
WhatsApp
Znaki firmowe, towarowe i graficzne użyte są w niniejszym serwisie wyłącznie w celach informacyjnych, jako znaki zastrzeżone stanowią wyłączną własność tych firm lub instytucji. Firma ACME Inc., będąca właścicielem serwisu nie ma nic wspólnego z koncernem Daimler AG, właścicielem znaków handlowych Mercedes, Mercedes-Benz, których znaki i nazwy zostały użyte jedynie w celach informacyjnych.
Rzetelna Firma ACME Incorporated Bartłomiej Jaskółka