Procedura przypisania nowego moduł wybieraka ISM DSM ESM (Intelligent Servo Module) dla automatycznej skrzyni biegów Mercedes 722.9 (7G Tronic) w samochodzie Mercedes ML (W164, W166), Mercedes S (W221, W222), Mercedes R (W251), Mercedes GL (X164, X166), Mercedes E (W212, W213), Mercedes CL (W216) itp.

Najwłaściwszym programem do przeprowadzenia procedury będzie Mercedes-Benz Xentry / DAS, ale pamiętaj, że procedurę tę przeprowadzisz także na dobrych komputerach diagnostycznych, np.: Bosch KTS, LAUNCH X-431 Pro itp.

Krok pierwszy: Wybierz z grupy głównej "Moduł sterujący"

Krok drugi: Z grupy modułów sterujących wybierz grupę "Napęd"

Krok trzeci: Wybierz "ISM - Inteligentny moduł wspomagania"

Krok czwarty: Wybierz "Dostosowanie modułów sterujących"

Krok piąty: Wybierz "Zwolnić zabezpieczenie transportowe modułu sterującego ISM, moduł sterujący spersonalizować lub uaktywnić"

Krok szósty: Zwolnij zabezpieczenie transportowe modułu sterującego ISM, moduł sterujący spersonalizuj lub uaktywnij kilkając "TAK" lub F3

U nas naprawisz moduł wybieraka biegów ISM/DSM/ESM w bardzo atrakcyjnej cenie!

Zadwoń

694 200002

i zapytaj o szczegóły

Numery części, które naprawiamy i posiadamy w ciągłej sprzedaży:

A 164 446 02 10 / A1644460210

A 164 446 03 10 / A1644460310

A 164 446 06 10 / A1644460610

A 164 446 07 10 / A1644460710

A 004 446 03 10 / A0044460310

A 000 270 16 52 / A0002701652

A 000 270 17 52 / A0002701752

A 000 270 18 52 / A0002701852

A 000 270 19 52 / A0002701952

A 000 270 31 52 / A0002703152

A 000 270 32 52 / A0002703252

A 000 270 33 52 / A0002703352

A 000 270 41 52 / A0002704152

A 000 270 42 52 / A0002704252

A 000 270 44 52 / A0002704452

Powrót do strony głównej

Kontynuuj czytanie

Błędy i zdarzenia

Poniżej prezentujemy kompletną listę błędów i zdarzeń dla sterownika VGS3NAG2, czyli sterownika trzeciej generacji, występujacego w pojazdach ze skrzynią 722.9 i produkowanych w latach 2009-2012. Numery i opisy pochodzą z oprogramowania diagnostycznego Mercedes-Benz Xentry / DAS

ElementY3/8n4 (moduł sterujący zintegrowanego sterowania pracą skrzyni biegów (VGS)) jest uszkodzony

Chodzi przy tym kod usterki o usterkę pozorną

ElementY3/8n4 (moduł sterujący zintegrowanego sterowania pracą skrzyni biegów (VGS)) jest uszkodzony

ElementY3/8n4 (moduł sterujący zintegrowanego sterowania pracą skrzyni biegów (VGS)) jest uszkodzony

ElementY3/8n4 (moduł sterujący zintegrowanego sterowania pracą skrzyni biegów (VGS)) jest uszkodzony

ElementY3/8n4 (moduł sterujący zintegrowanego sterowania pracą skrzyni biegów (VGS)) jest uszkodzony

ElementY3/8n4 (moduł sterujący zintegrowanego sterowania pracą skrzyni biegów (VGS)) jest uszkodzony

ElementY3/8n4 (moduł sterujący zintegrowanego sterowania pracą skrzyni biegów (VGS)) jest uszkodzony

ElementY3/8n4 (moduł sterujący zintegrowanego sterowania pracą skrzyni biegów (VGS)) jest uszkodzony

ElementY3/8n4 (moduł sterujący zintegrowanego sterowania pracą skrzyni biegów (VGS)) jest uszkodzony

Zasilanie napięciem czujników prędkości obrotowej jest zakłócone. (Napięcie dolne)

Zasilanie napięciem czujników prędkości obrotowej jest zakłócone. (Napięcie za wysokie)

ElementY3/8n4 (moduł sterujący zintegrowanego sterowania pracą skrzyni biegów (VGS)) jest uszkodzony

ElementY3/8n4 (moduł sterujący zintegrowanego sterowania pracą skrzyni biegów (VGS)) jest uszkodzony

ElementY3/8n4 (moduł sterujący zintegrowanego sterowania pracą skrzyni biegów (VGS)) jest uszkodzony

ElementY3/8s1 (czujnik wybierania zakresów (VGS)) jest uszkodzony

Sprawdź element Y3/8s1 (czujnik wybierania zakresów (VGS))

ElementY3/8n4 (moduł sterujący zintegrowanego sterowania pracą skrzyni biegów(VGS)) jest uszkodzony

Sygnał z elementu Y3/8s2 (czujnik temperatury oleju napędowego (VGS)) jest nieprawidłowy. (Napięcie dolne)

Sygnał z elementu Y3/8s2 (czujnik temperatury oleju napędowego (VGS)) jest nieprawidłowy. (Napięcie za wysokie)

Element Czujnik temperatury oleju przekładniowegojest uszkodzony

Nadmierna prędkość obrotowa wałka wejściowego skrzyni biegów

Sygnał elementu Y3/8n1 (czujnik prędkości obrotowej turbiny (VGS)) nie jest dostępny

Element Y3/8n1 (czujnik prędkości obrotowej turbiny (VGS)) jest uszkodzony

Mechaniczna usterka elementu Zespół napędowy

Sygnał prędkości obrotowej wałka wyjściowego jest w stosunku do sygnału prędkości obrotowej koła nieprawidłowy

Sygnał elementu Y3/8n3 (czujnik zdawczej prędkości obrotowej (VGS)) nie jest dostępny

Element Y3/8n3 (czujnik zdawczej prędkości obrotowej (VGS)) jest uszkodzony

Bieg nieprawidłowy lub skrzynia biegów źle załącza. (6. bieg)

Bieg nieprawidłowy lub skrzynia biegów źle załącza. (1. bieg)

Bieg nieprawidłowy lub skrzynia biegów źle załącza. (2. bieg)

Bieg nieprawidłowy lub skrzynia biegów źle załącza. (3. bieg)

Bieg nieprawidłowy lub skrzynia biegów źle załącza. (4. bieg)

Bieg nieprawidłowy lub skrzynia biegów źle załącza. (5. bieg)

Załączenie sprzęgło przekładni hydrokinetycznej nie jest możliwy

Niedopuszczalne zamykanie sprzęgła przekładni hydrokinetycznej

Wewnętrzny test instalacji elektrycznej elementu Y3/8y2 (zawór elektromagnetyczny regulacji sprzęgła K1 (VGS)) zakończony niepowodzeniem

Bieg nieprawidłowy lub skrzynia biegów źle załącza. (7. bieg)

Wewnętrzny test instalacji elektrycznej elementu Y3/8y5 (zawór elektromagnetyczny regulacji hamulca B1 (VGS)) zakończony niepowodzeniem

Wewnętrzny test instalacji elektrycznej elementu Y3/8y7 (zawór elektromagnetyczny regulacji hamulca B3 (VGS)) zakończony niepowodzeniem

Hydrauliczny błąd w skrzyni biegów (wyłączający element łączeniowy nie wyłącza)

Bieg nieprawidłowy lub skrzynia biegów źle załącza

Element Y3/8n4 (moduł sterujący zintegrowanego sterowania pracą skrzyni biegów (VGS)) jest uszkodzony

Element Y3/8n4 (moduł sterujący zintegrowanego sterowania pracą skrzyni biegów (VGS)) jest uszkodzony

Element Y3/8n4 (moduł sterujący zintegrowanego sterowania pracą skrzyni biegów (VGS)) jest uszkodzony

Element Y3/8n4 (moduł sterujący zintegrowanego sterowania pracą skrzyni biegów (VGS)) jest uszkodzony

Element Y3/8n4 (moduł sterujący zintegrowanego sterowania pracą skrzyni biegów (VGS)) jest uszkodzony

Element Y3/8n4 (moduł sterujący zintegrowanego sterowania pracą skrzyni biegów (VGS)) jest uszkodzony

Element Y3/8n4 (moduł sterujący zintegrowanego sterowania pracą skrzyni biegów (VGS)) jest uszkodzony

Element Y3/8n4 (moduł sterujący zintegrowanego sterowania pracą skrzyni biegów (VGS)) jest uszkodzony

Element Y3/8n4 (moduł sterujący zintegrowanego sterowania pracą skrzyni biegów (VGS)) jest uszkodzony

Element Y3/8n4 (moduł sterujący zintegrowanego sterowania pracą skrzyni biegów (VGS)) jest uszkodzony

Element Y3/8n4 (moduł sterujący zintegrowanego sterowania pracą skrzyni biegów (VGS)) jest uszkodzony

Element Y3/8n4 (moduł sterujący zintegrowanego sterowania pracą skrzyni biegów (VGS)) jest uszkodzony

Element Y3/8n4 (moduł sterujący zintegrowanego sterowania pracą skrzyni biegów (VGS)) jest uszkodzony

Sprawdź element Y3/8s1 (czujnik wybierania zakresów (VGS)). Proces adaptacji następował poza ważnym zakresem

Hydrauliczny błąd w skrzyni biegów (włączający element łączeniowy nie włącza się)

Wewnętrzny test instalacji elektrycznej elementu Y3/8y4 (zawór elektromagnetyczny regulacji sprzęgła K3 (VGS)) zakończony niepowodzeniem

Wewnętrzny test instalacji elektrycznej elementu Y3/8y6 (zawór elektromagnetyczny regulacji hamulca B2 (VGS)) zakończony niepowodzeniem

Wewnętrzny test instalacji elektrycznej elementu Y3/8y3 (zawór elektromagnetyczny regulacji sprzęgła K2 (VGS)) zakończony niepowodzeniem

Wewnętrzny test instalacji elektrycznej elementu Y3/8y8 (zawór elektromagnetyczny regulacji sprzęgła ciernego blokującego hydrokinetyczna skrzynia biegów (VGS)) zakończony niepowodzeniem

Wystąpiła nadmierna prędkość obrotowa na elemencie Y3/8n2 (wewnętrzny czujnik prędkości obrotowej (VGS))

Sygnał elementu Y3/8n2 (wewnętrzny czujnik prędkości obrotowej (VGS)) nie jest dostępny

Element Y3/8n2 (wewnętrzny czujnik prędkości obrotowej (VGS)) jest uszkodzony

Moc oporów sprzęgła przekładni hydrokinetycznej jest zbyt wysoka

Sygnały czujnika obszaru wyboru są nieprawidłowe w porównaniu do sygnału elektronicznego trybu dźwigni wybierania biegów

Wewnętrzny test instalacji elektrycznej elementu Y3/8y1 (zawór elektromagnetyczny regulacji ciśnienia roboczego (VGS)) zakończony niepowodzeniem

CAN-Controller: szyna CAN OFF

CAN-Controller: szyna CAN OFF

Element Y3/8n4 (moduł sterujący zintegrowanego sterowania pracą skrzyni biegów (VGS)) jest uszkodzony. Uwzględnij wskazówki dotyczące naprawy!

Udostępnienie rozruchu Układ uprawniający do jazdy nie jest udzielone

Wiadomość z dodatkowej pompy oleju nie jest do dyspozycji na szynie CAN

Wysyłany przez układ sterowania pracą skrzyni biegów do układu uprawniającego do jazdy sygnał CAN w celu udostępnienia rozruchu jest nieprawidłowy lub brak sygnału

Zasilanie napięciem zacisku 87 ma napięcie dolne

Zasilanie napięciem zacisku 87 ma przepięcie

Moduł sterujący Y3/8n4 (moduł sterujący zintegrowanego sterowania pracą skrzyni biegów (VGS)) nie jest zakodowany

Brak lub nieprawidłowe Kodowanie wariantowe elementu Y3/8n4 (moduł sterujący zintegrowanego sterowania pracą skrzyni biegów (VGS))

W wyniku nadmiernej temperatury nastąpiło wyłączenie funkcji i przepięcie

Układ sterowania pracą silnika nie zezwala na ingerencję układu sterowania pracą skrzyni biegów w moment obrotowy

Element Y3/8s1 (czujnik wybierania zakresów (VGS)) nie jest zaprogramowany

Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego Układ sterowania pracą silnika

Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego N15/5 (Elektroniczne dźwigni wybierania biegów (EWM))

Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego N47-5 (moduł sterujący ESP, PML i BAS)

Jedna lub kilka informacji z modułu sterującego N80 (moduł osłony kolumny kierownicy) niedostępnych na szynie CAN

Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego System zawieszenia

Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego N93 (moduł sterujący centralnej magistrali ZGW)

Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego A1 (zestaw wskaźników)

Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego N22 (panel obsługi KLA)

Brak odbioru komunikatów CAN z modułu sterującego N73 (moduł sterujący EZS) względnie N93 (moduł sterujący centralnej magistrali ZGW)

Jeden lub kilka sygnałów przesyłanych przez moduł sterujący Układ sterowania pracą silnika poprzez szynę CAN są nieprawidłowe

Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego N15/5 (Elektroniczne dźwigni wybierania biegów (EWM))

Jeden lub kilka sygnałów przesyłanych przez moduł sterujący N47-5 (moduł sterujący ESP, PML i BAS) poprzez szynę CAN są nieprawidłowe

Sygnały CAN wysłane przez moduł sterujący System zawieszenia są niepełne

Jeden lub kilka sygnałów przesyłanych przez moduł sterujący A1 (zestaw wskaźników) poprzez szynę CAN są nieprawidłowe

Jeden lub kilka sygnałów przesyłanych przez moduł sterujący N22 (panel obsługi KLA) poprzez szynę CAN są nieprawidłowe

Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego N80 (Moduł sterujący MRM)

Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego N80 (moduł osłony kolumny kierownicy)

Jeden lub kilka sygnałów przesyłanych przez moduł sterujący N93 (moduł sterujący centralnej magistrali ZGW) poprzez szynę CAN są nieprawidłowe

Wysyłany przez układ sterowania pracą skrzyni biegów do układu uprawniającego do jazdy sygnał CAN w celu udostępnienia rozruchu jest nieprawidłowy lub brak sygnału

Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego Układ sterowania pracą silnika

Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego Układ sterowania pracą silnika

Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego Układ sterowania pracą silnika

Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego N80 (Moduł sterujący MRM)

Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego N80 (Moduł sterujący MRM)

Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego Układ sterowania pracą silnika

Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego Układ sterowania pracą silnika

Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego Układ sterowania pracą silnika

Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego Układ sterowania pracą silnika

Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego Układ sterowania pracą silnika

Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego Układ sterowania pracą silnika

Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego N47-5 (moduł sterujący ESP, PML i BAS)

Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego N47-5 (moduł sterujący ESP, PML i BAS)

Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego N47-5 (moduł sterujący ESP, PML i BAS)

Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego N47-5 (moduł sterujący ESP, PML i BAS)

Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego N47-5 (moduł sterujący ESP, PML i BAS)

Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego N47-5 (moduł sterujący ESP, PML i BAS)

Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego N15/5 (moduł sterujący elektronicznego modułu dźwigni wybierania biegów)

Jeden lub kilka sygnałów przesyłanych przez moduł sterujący N80 (moduł osłony kolumny kierownicy) poprzez szynę CAN są nieprawidłowe

Jeden lub kilka sygnałów przesyłanych przez moduł sterujący Układ sterowania pracą silnika poprzez szynę CAN są nieprawidłowe

Jeden lub kilka sygnałów przesyłanych przez moduł sterujący N15/5 (Elektroniczne dźwigni wybierania biegów (EWM)) poprzez szynę CAN są nieprawidłowe

Jeden lub kilka sygnałów przesyłanych przez moduł sterujący N93 (moduł sterujący centralnej magistrali ZGW) poprzez szynę CAN są nieprawidłowe

Błąd podczas procesu programowania

Powrót do strony głównej

Kontynuuj czytanie

Błędy i zdarzenia

Poniżej prezentujemy kompletną listę błędów i zdarzeń dla sterownika VGSNAG2, czyli sterownika pierwszej generacji, występujacego w pojazdach ze skrzynią 722.9 i produkowanych w latach 2003-2005. Numery i opisy pochodzą z oprogramowania diagnostycznego Mercedes-Benz Xentry / DAS

Element Y3/8n4 (moduł sterujący zintegrowanego sterowania pracą skrzyni biegów (VGS)) jest uszkodzony

Wewnętrzny test instalacji elektrycznej elementu Y3/8y2 (zawór elektromagnetyczny regulacji sprzęgła K1 (VGS)) zakończony niepowodzeniem

Wewnętrzny test instalacji elektrycznej elementu Y3/8y5 (zawór elektromagnetyczny regulacji hamulca B1 (VGS)) zakończony niepowodzeniem

Wewnętrzny test instalacji elektrycznej elementu Y3/8y7 (zawór elektromagnetyczny regulacji hamulca B3 (VGS)) zakończony niepowodzeniem

Wewnętrzny test instalacji elektrycznej elementu Y3/8y4 (zawór elektromagnetyczny regulacji sprzęgła K3 (VGS)) zakończony niepowodzeniem

Wewnętrzny test instalacji elektrycznej elementu Y3/8y6 (zawór elektromagnetyczny regulacji hamulca B2 (VGS)) zakończony niepowodzeniem

Wewnętrzny test instalacji elektrycznej elementu Y3/8y8 (zawór elektromagnetyczny regulacji sprzęgła ciernego blokującego hydrokinetyczna skrzynia biegów (VGS)) zakończony niepowodzeniem

Sygnał elementu Y3/8n2 (wewnętrzny czujnik prędkości obrotowej (VGS)) nie jest dostępny

Element Y3/8n2 (wewnętrzny czujnik prędkości obrotowej (VGS)) jest uszkodzony

Sygnał elementu Y3/8n1 (czujnik prędkości obrotowej turbiny (VGS)) nie jest dostępny

Element Y3/8n1 (czujnik prędkości obrotowej turbiny (VGS)) jest uszkodzony

Sygnał elementu Y3/8n3 (czujnik zdawczej prędkości obrotowej (VGS)) nie jest dostępny

Element Y3/8n3 (czujnik zdawczej prędkości obrotowej (VGS)) jest uszkodzony

Element Y3/8s1 (czujnik wybierania zakresów (VGS)) jest uszkodzony

Sprawdź element Y3/8s1 (czujnik wybierania zakresów (VGS))

Sprawdź element Y3/8s1 (czujnik wybierania zakresów (VGS)). Proces adaptacji następował poza ważnym zakresem

Temperatura oleju w skrzyni biegów jest za wysoka

Sygnał z elementu Y3/8s2 (czujnik temperatury oleju napędowego (VGS)) jest nieprawidłowy. (Napięcie za wysokie)

Sygnał z elementu Y3/8s2 (czujnik temperatury oleju napędowego (VGS)) jest nieprawidłowy. (Napięcie dolne) Uwzględnij wskazówki dotyczące naprawy!

CAN-Controller: szyna CAN OFF

CAN-Controller: szyna CAN OFF

Bieg nieprawidłowy lub skrzynia biegów źle załącza

Hydrauliczny błąd w skrzyni biegów (wyłączający element łączeniowy nie wyłącza)

Hydrauliczny błąd w skrzyni biegów (włączający element łączeniowy nie włącza się)

Nadmierna prędkość obrotowa wałka wejściowego skrzyni biegów

Wystąpiła nadmierna prędkość obrotowa na elemencie Y3/8n2 (wewnętrzny czujnik prędkości obrotowej (VGS))

Niedopuszczalne zamykanie sprzęgła przekładni hydrokinetycznej

Moc oporów sprzęgła przekładni hydrokinetycznej jest zbyt wysoka

Załączenie sprzęgło przekładni hydrokinetycznej nie jest możliwy

Sygnał prędkości obrotowej wałka wyjściowego jest w stosunku do sygnału prędkości obrotowej koła nieprawidłowy

Sygnały czujnika obszaru wyboru są nieprawidłowe w porównaniu do sygnału elektronicznego trybu dźwigni wybierania biegów

Element Y3/8n4 (moduł sterujący zintegrowanego sterowania pracą skrzyni biegów (VGS) jest uszkodzony

Zasilanie napięciem czujników prędkości obrotowej jest zakłócone. (Napięcie dolne)

Zasilanie napięciem czujników prędkości obrotowej jest zakłócone. (Napięcie za wysokie)

Moduł sterujący Y3/8n4 (moduł sterujący zintegrowanego sterowania pracą skrzyni biegów (VGS) nie jest zakodowany

Nieważne warianty modułu sterującego

Element Y3/8s1 (czujnik wybierania zakresów (VGS) nie jest zaprogramowany. Sprawdź element Y3/8s1 (czujnik wybierania zakresów (VGS)

Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego N47-5 (moduł sterujący ESP, PML i BAS)

Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego Układ sterowania pracą silnika

Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego Układ sterowania pracą silnika

Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego N15/5 (Elektroniczne dźwigni wybierania biegów (EWM)

Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego N93 (moduł sterujący centralnej magistrali ZGW)

Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego A1 (zestaw wskaźników)

Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego N22 (panel obsługi KLA)

Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego N80 (moduł osłony kolumny kierownicy)

Brak odbioru komunikatów CAN z modułu sterującego N73 (moduł sterujący EZS) względnie N93 (moduł sterujący centralnej magistrali ZGW)

Jeden lub kilka sygnałów przesyłanych przez moduł sterujący N47-5 (moduł sterujący ESP, PML i BAS) poprzez szynę CAN są nieprawidłowe

Jeden lub kilka sygnałów przesyłanych przez moduł sterujący Układ sterowania pracą silnika poprzez szynę CAN są nieprawidłowe

Jeden lub kilka sygnałów przesyłanych przez moduł sterujący Układ sterowania pracą silnika poprzez szynę CAN są nieprawidłowe

Jeden lub kilka sygnałów przesyłanych przez moduł sterujący N15/5 (Elektroniczne dźwigni wybierania biegów (EWM) poprzez szynę CAN są nieprawidłowe

Jeden lub kilka sygnałów przesyłanych przez moduł sterujący N93 (moduł sterujący centralnej magistrali ZGW) poprzez szynę CAN są nieprawidłowe

Jeden lub kilka sygnałów przesyłanych przez moduł sterujący A1 (zestaw wskaźników) poprzez szynę CAN są nieprawidłowe

Jeden lub kilka sygnałów przesyłanych przez moduł sterujący N22 (panel obsługi KLA) poprzez szynę CAN są nieprawidłowe

Jeden lub kilka sygnałów przesyłanych przez moduł sterujący N80 (moduł osłony kolumny kierownicy) poprzez szynę CAN są nieprawidłowe

Jeden lub kilka sygnałów przesyłanych przez moduł sterujący N93 (moduł sterujący centralnej magistrali ZGW) poprzez szynę CAN są nieprawidłowe

Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego N93 (moduł sterujący centralnej magistrali ZGW)

Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego N47-5 (moduł sterujący ESP, PML i BAS)

Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego N47-5 (moduł sterujący ESP, PML i BAS)

Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego N47-5 (moduł sterujący ESP, PML i BAS)

Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego N47-5 (moduł sterujący ESP, PML i BAS)

Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego N47-5 (moduł sterujący ESP, PML i BAS)

Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego Układ sterowania pracą silnika

Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego Układ sterowania pracą silnika

Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego N47-5 (moduł sterujący ESP, PML i BAS)

Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego Układ sterowania pracą silnika

Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego Układ sterowania pracą silnika

Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego Układ sterowania pracą silnika

Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego Układ sterowania pracą silnika

Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego N15/5 (Elektroniczne dźwigni wybierania biegów (EWM)

Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego N80 (moduł osłony kolumny kierownicy)

Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego N80 (Moduł sterujący MRM)

Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego A80 (inteligentny moduł wspomagający do DIRECT SELECT)

Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego N80 (Moduł sterujący MRM)

Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego N80 (Moduł sterujący MRM)

Układ sterowania pracą silnika nie zezwala na ingerencję układu sterowania pracą skrzyni biegów w moment obrotowy

Zasilanie napięciem zacisku 87 ma napięcie dolne

Zasilanie napięciem zacisku 87 ma przepięcie

W wyniku nadmiernej temperatury nastąpiło wyłączenie funkcji i przepięcie

Powrót do strony głównej

Kontynuuj czytanie

Błędy i zdarzenia

Poniżej prezentujemy kompletną listę błędów i zdarzeń dla sterownika DSM (Direct Select Module), ISM (Intelligent Servo Module), ESM (Electronic Shift Module) firmy Continental lub Siemens VDO. Numery i opisy pochodzą z oprogramowania diagnostycznego Mercedes-Benz Xentry / DAS.

Numery części, które naprawiamy i posiadamy w ciągłej sprzedaży:

A 164 446 02 10 / A1644460210

A 164 446 03 10 / A1644460310

A 164 446 06 10 / A1644460610

A 164 446 07 10 / A1644460710

A 004 446 03 10 / A0044460310

A 000 270 16 52 / A0002701652

A 000 270 17 52 / A0002701752

A 000 270 18 52 / A0002701852

A 000 270 19 52 / A0002701952

A 000 270 31 52 / A0002703152

A 000 270 32 52 / A0002703252

A 000 270 33 52 / A0002703352

A 000 270 41 52 / A0002704152

A 000 270 42 52 / A0002704252

A 000 270 44 52 / A0002704452

EEPROM: checksum error

The CAN bus has a malfunction. Bus OFF

The redundancy system for DIRECT SELECT has a malfunction. There is a component fault

The redundancy system for DIRECT SELECT has a malfunction. The commanded position cannot be reached

The redundancy system for DIRECT SELECT has a malfunction. The adaptation or adjustment is incorrect

The actuator motor for DIRECT SELECT has a malfunction. Calibration is missing

The actuator motor for DIRECT SELECT has a malfunction. The commanded position cannot be reached

Control unit 'DIRECT SELECT' has a malfunction. There is a frequency or pulse width modulation fault

Control unit 'DIRECT SELECT' has a malfunction. There is a component fault

Control unit 'DIRECT SELECT' has a malfunction. There is a general memory error

Control unit 'DIRECT SELECT' has a malfunction. There is an error in the additional memory

Control unit 'DIRECT SELECT' has a malfunction. There is an error in the data memory

Control unit 'DIRECT SELECT' has a malfunction. There is an error in the program memory

Control unit 'DIRECT SELECT' has a malfunction. There is an error in the calibration or parameterization memory

Control unit 'DIRECT SELECT' has a malfunction. There is a runtime error

Control unit 'DIRECT SELECT' has a malfunction. There is an internal electrical fault

Control unit 'DIRECT SELECT' has a malfunction. There is an unexpected instruction

Control unit 'DIRECT SELECT' has a malfunction. There is an internal component fault

The redundancy system for DIRECT SELECT was activated. There is a signal above the permissible limit value

The power supply in the system is too low

The power supply in the system is too high

The power supply is too low

The power supply is too high

The drive authorization data are implausible

The calibration of the control unit has been lost or was not carried out

The redundancy system for DIRECT SELECT was activated. There is a short circuit to positive

The redundancy system for DIRECT SELECT was activated. The limit value for electrical voltage has not been attained

Control unit 'DIRECT SELECT' has a malfunction. The limit value for electrical voltage has not been attained

Control unit 'DIRECT SELECT' has a malfunction. The component is not configured

Control unit 'DIRECT SELECT' has a malfunction. There is a component fault

The redundancy system for DIRECT SELECT was activated

Communication with control unit 'combustion engine' has a malfunction. There is an invalid signal

Communication with control unit 'combustion engine' has a malfunction. The signal is not present

Communication with control unit 'combustion engine' has a malfunction. There is a general checksum error

Communication with control unit 'combustion engine' has a malfunction. There is incomplete information

Communication with control unit 'combustion engine' has a malfunction. The message is missing

Communication with control unit 'combustion engine' has a malfunction. The signal or message is erratic

Communication with control unit 'Transmission' has a malfunction. The signal is not present

Communication with control unit 'Transmission' has a malfunction. There is a general checksum error

Communication with control unit 'Transmission' has a malfunction. There is incomplete information

Communication with control unit 'Transmission' has a malfunction. The message is missing

Communication with control unit 'Transmission' has a malfunction. The signal or message is erratic

Communication with control unit 'Battery' has a malfunction. There is an invalid signal

Communication with control unit 'Battery' has a malfunction. The signal is not present

Communication with control unit 'Battery' has a malfunction. There is incomplete information

Communication with control unit 'Battery' has a malfunction. The message is missing

Communication with ESP has a malfunction. There is a general signal fault

Communication with ESP has a malfunction. There is an invalid signal

Communication with ESP has a malfunction. The signal is not present

Communication with ESP has a malfunction. There is a general checksum error

Communication with ESP has a malfunction. There is incomplete information

Communication with ESP has a malfunction. The signal or message is erratic

Communication with the electric parking brake has a malfunction. The signal is not present

Communication with the electric parking brake has a malfunction. There is a general checksum error

Communication with the electric parking brake has a malfunction. There is incomplete information

Communication with the electric parking brake has a malfunction. The message is missing

Communication with the electric parking brake has a malfunction. The signal or message is erratic

Communication with the central gateway has a malfunction. There is incomplete information

Communication with the central gateway has a malfunction. The message is missing

Communication with the instrument cluster has a malfunction. The signal is not present

Communication with the instrument cluster has a malfunction. There is incomplete information

Communication with the instrument cluster has a malfunction. The message is missing

Communication with the electronic ignition lock has a malfunction. The signal is not present

Communication with the electronic ignition lock has a malfunction. There is a general checksum error

Communication with the electronic ignition lock has a malfunction. There is incomplete information

Communication with the electronic ignition lock has a malfunction. The message is missing

Communication with the electronic ignition lock has a malfunction. The signal or message is erratic

Communication with ESP has a malfunction. The signal or message is erratic

Communication with ESP has a malfunction. There is a general checksum error

Communication with ESP has a malfunction. CAN signal interference

Communication with ESP has a malfunction. The CAN message is implausible

Communication with the DIRECT SELECT lever has a malfunction. There is an invalid signal

Communication with the DIRECT SELECT lever has a malfunction. The signal is not present

Communication with the DIRECT SELECT lever has a malfunction. There is a general checksum error

Communication with the DIRECT SELECT lever has a malfunction. There is incomplete information

Communication with the DIRECT SELECT lever has a malfunction. The signal or message is erratic

An implausible left front wheel speed signal was received

An implausible right front wheel speed signal was received

An implausible left rear wheel speed signal was received

An implausible right rear wheel speed signal was received

An implausible braking torque signal was received

Powrót do strony głównej

Kontynuuj czytanie

Błędy i zdarzenia

Poniżej prezentujemy kompletną listę błędów i zdarzeń dla sterownika VGS2NAG2, czyli sterownika drugiej generacji, występujacego w pojazdach ze skrzynią 722.9 i produkowanych w latach 2006-2008. Numery i opisy pochodzą z oprogramowania diagnostycznego Mercedes-Benz Xentry / DAS

ElementY3/8n4 (moduł sterujący zintegrowanego sterowania pracą skrzyni biegów (VGS)) jest uszkodzony

ElementY3/8n4 (moduł sterujący zintegrowanego sterowania pracą skrzyni biegów (VGS)) jest uszkodzony

ElementY3/8n4 (moduł sterujący zintegrowanego sterowania pracą skrzyni biegów (VGS)) jest uszkodzony

Obliczenie momentu obrotowego silnika wykonane wewnętrznie w elemencie Y3/8n4 (moduł sterujący zintegrowanego sterowania pracą skrzyni biegów (VGS)) jest błędne

ElementY3/8n4 (moduł sterujący zintegrowanego sterowania pracą skrzyni biegów (VGS)) jest uszkodzony

ElementY3/8n4 (moduł sterujący zintegrowanego sterowania pracą skrzyni biegów (VGS)) jest uszkodzony

ElementY3/8n4 (moduł sterujący zintegrowanego sterowania pracą skrzyni biegów (VGS)) jest uszkodzony

Zasilanie napięciem czujników prędkości obrotowej jest zakłócone. (Napięcie dolne)

Zasilanie napięciem czujników prędkości obrotowej jest zakłócone. (Napięcie za wysokie)

ElementY3/8n4 (moduł sterujący zintegrowanego sterowania pracą skrzyni biegów (VGS)) jest uszkodzony

ElementY3/8s1 (czujnik wybierania zakresów (VGS)) jest uszkodzony

Sprawdź element Y3/8s1 (czujnik wybierania zakresów (VGS))

Sgnał z elementu Y3/8s2 (czujnik temperatury oleju napędowego (VGS)) jest nieprawidłowy. (Napięcie dolne)

Sygnał z elementu Y3/8s2 (czujnik temperatury oleju napędowego (VGS)) jest nieprawidłowy. (Napięcie za wysokie)

Nadmierna prędkość obrotowa wałka wejściowego skrzyni biegów

Sygnał elementu Y3/8n1 (czujnik prędkości obrotowej turbiny (VGS)) nie jest dostępny

ElementY3/8n1 (czujnik prędkości obrotowej turbiny (VGS)) jest uszkodzony

Mechaniczna usterka elementu Zespół napędowy

Sygnał prędkości obrotowej wałka wyjściowego jest w stosunku do sygnału prędkości obrotowej koła nieprawidłowy

Sygnał elementu Y3/8n3 (czujnik zdawczej prędkości obrotowej (VGS)) nie jest dostępny

ElementY3/8n3 (czujnik zdawczej prędkości obrotowej (VGS)) jest uszkodzony

Załączenie sprzęgło przekładni hydrokinetycznej nie jest możliwy

Niedopuszczalne zamykanie sprzęgła przekładni hydrokinetycznej

Wewnętrzny test instalacji elektrycznej elementu Y3/8y2 (zawór elektromagnetyczny regulacji sprzęgła K1 (VGS)) zakończony niepowodzeniem

Wewnętrzny test instalacji elektrycznej elementu Y3/8y5 (zawór elektromagnetyczny regulacji hamulca B1 (VGS)) zakończony niepowodzeniem

Wewnętrzny test instalacji elektrycznej elementu Y3/8y7 (zawór elektromagnetyczny regulacji hamulca B3 (VGS)) zakończony niepowodzeniem

Hydrauliczny błąd w skrzyni biegów (wyłączający element łączeniowy nie wyłącza)

Bieg nieprawidłowy lub skrzynia biegów źle załącza

ElementY3/8n4 (moduł sterujący zintegrowanego sterowania pracą skrzyni biegów (VGS)) jest uszkodzony

ElementY3/8n4 (moduł sterujący zintegrowanego sterowania pracą skrzyni biegów (VGS)) jest uszkodzony

ElementY3/8n4 (moduł sterujący zintegrowanego sterowania pracą skrzyni biegów (VGS)) jest uszkodzony

ElementY3/8n4 (moduł sterujący zintegrowanego sterowania pracą skrzyni biegów (VGS)) jest uszkodzony

ElementY3/8n4 (moduł sterujący zintegrowanego sterowania pracą skrzyni biegów (VGS)) jest uszkodzony

ElementY3/8n4 (moduł sterujący zintegrowanego sterowania pracą skrzyni biegów (VGS)) jest uszkodzony

ElementY3/8n4 (moduł sterujący zintegrowanego sterowania pracą skrzyni biegów (VGS)) jest uszkodzony

ElementY3/8n4 (moduł sterujący zintegrowanego sterowania pracą skrzyni biegów (VGS)) jest uszkodzony

ElementY3/8n4 (moduł sterujący zintegrowanego sterowania pracą skrzyni biegów (VGS)) jest uszkodzony

ElementY3/8n4 (moduł sterujący zintegrowanego sterowania pracą skrzyni biegów (VGS)) jest uszkodzony

ElementY3/8n4 (moduł sterujący zintegrowanego sterowania pracą skrzyni biegów (VGS)) jest uszkodzony

Sprawdź element Y3/8s1 (czujnik wybierania zakresów (VGS)) . Proces adaptacji następował poza ważnym zakresem

Hydrauliczny błąd w skrzyni biegów (włączający element łączeniowy nie włącza się)

Wewnętrzny test instalacji elektrycznej elementu Y3/8y4 (zawór elektromagnetyczny regulacji sprzęgła K3 (VGS)) zakończony niepowodzeniem

Wewnętrzny test instalacji elektrycznej elementu Y3/8y6 (zawór elektromagnetyczny regulacji hamulca B2 (VGS)) zakończony niepowodzeniem

Wewnętrzny test instalacji elektrycznej elementu Y3/8y3 (zawór elektromagnetyczny regulacji sprzęgła K2 (VGS)) zakończony niepowodzeniem

Wewnętrzny test instalacji elektrycznej elementu Y3/8y8 (zawór elektromagnetyczny regulacji sprzęgła ciernego blokującego hydrokinetyczna skrzynia biegów (VGS)) zakończony niepowodzeniem

Wystąpiła nadmierna prędkość obrotowa na elemencie Y3/8n2 (wewnętrzny czujnik prędkości obrotowej (VGS))

Sygnał elementu Y3/8n2 (wewnętrzny czujnik prędkości obrotowej (VGS)) nie jest dostępny

ElementY3/8n2 (wewnętrzny czujnik prędkości obrotowej (VGS)) jest uszkodzony

Moc oporów sprzęgła przekładni hydrokinetycznej jest zbyt wysoka

Sygnały czujnika obszaru wyboru są nieprawidłowe w porównaniu do sygnału elektronicznego trybu dźwigni wybierania biegów

Wewnętrzny test instalacji elektrycznej elementu Y3/8y1 (zawór elektromagnetyczny regulacji ciśnienia roboczego (VGS)) zakończony niepowodzeniem

CAN-Controller: szyna CAN OFF

CAN-Controller: szyna CAN OFF

ElementY3/8n4 (moduł sterujący zintegrowanego sterowania pracą skrzyni biegów (VGS)) jest uszkodzony

Wysyłany przez układ sterowania pracą skrzyni biegów do układu uprawniającego do jazdy sygnał CAN w celu udostępnienia rozruchu jest nieprawidłowy lub brak sygnału

Zasilanie napięciem zacisku 87 ma napięcie dolne

Zasilanie napięciem zacisku 87 ma przepięcie

Moduł sterujący Y3/8n4 (moduł sterujący zintegrowanego sterowania pracą skrzyni biegów (VGS)) nie jest zakodowany

Brak lub nieprawidłowe Kodowanie wariantowe elementu Y3/8n4 (moduł sterujący zintegrowanego sterowania pracą skrzyni biegów (VGS))

W wyniku nadmiernej temperatury nastąpiło wyłączenie funkcji i przepięcie

Układ sterowania pracą silnika nie zezwala na ingerencję układu sterowania pracą skrzyni biegów w moment obrotowy

Element Y3/8s1 (czujnik wybierania zakresów (VGS)) nie jest zaprogramowany

Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego Układ sterowania pracą silnika

Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego N15/5 (Elektroniczne dźwigni wybierania biegów (EWM))

Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego N47-5 (moduł sterujący ESP, PML i BAS)

Jedna lub kilka informacji z modułu sterującego N80 (moduł osłony kolumny kierownicy) niedostępnych na szynie CAN

Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego N93 (moduł sterujący centralnej magistrali ZGW)

Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego A1 (zestaw wskaźników)

Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego N22 (panel obsługi KLA)

Brak odbioru komunikatów CAN z modułu sterującego N73 (moduł sterujący EZS) względnie N93 (moduł sterujący centralnej magistrali ZGW)

Jeden lub kilka sygnałów przesyłanych przez moduł sterujący Układ sterowania pracą silnika poprzez szynę CAN są nieprawidłowe

Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego N15/5 (Elektroniczne dźwigni wybierania biegów (EWM))

Jeden lub kilka sygnałów przesyłanych przez moduł sterujący N47-5 (moduł sterujący ESP, PML i BAS) poprzez szynę CAN są nieprawidłowe

Jeden lub kilka sygnałów przesyłanych przez moduł sterujący A1 (zestaw wskaźników) poprzez szynę CAN są nieprawidłowe

Jeden lub kilka sygnałów przesyłanych przez moduł sterujący N22 (panel obsługi KLA) poprzez szynę CAN są nieprawidłowe

Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego N80 (Moduł sterujący MRM)

Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego N80 (moduł osłony kolumny kierownicy)

Jeden lub kilka sygnałów przesyłanych przez moduł sterujący N93 (moduł sterujący centralnej magistrali ZGW) poprzez szynę CAN są nieprawidłowe

Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego Układ sterowania pracą silnika

Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego N80 (Moduł sterujący MRM)

Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego N80 (Moduł sterujący MRM)

Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego Układ sterowania pracą silnika

Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego Układ sterowania pracą silnika

Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego Układ sterowania pracą silnika

Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego Układ sterowania pracą silnika

Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego Układ sterowania pracą silnika

Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego Układ sterowania pracą silnika

Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego N47-5 (moduł sterujący ESP, PML i BAS)

Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego N47-5 (moduł sterujący ESP, PML i BAS)

Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego N47-5 (moduł sterujący ESP, PML i BAS)

Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego N47-5 (moduł sterujący ESP, PML i BAS)

Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego N47-5 (moduł sterujący ESP, PML i BAS)

Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego N47-5 (moduł sterujący ESP, PML i BAS)

Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego N15/5 (moduł sterujący elektronicznego modułu dźwigni wybierania biegów)

Jeden lub kilka sygnałów przesyłanych przez moduł sterujący N80 (moduł osłony kolumny kierownicy) poprzez szynę CAN są nieprawidłowe

Jeden lub kilka sygnałów przesyłanych przez moduł sterujący Układ sterowania pracą silnika poprzez szynę CAN są nieprawidłowe

Jeden lub kilka sygnałów przesyłanych przez moduł sterujący N15/5 (Elektroniczne dźwigni wybierania biegów (EWM)) poprzez szynę CAN są nieprawidłowe

Jeden lub kilka sygnałów przesyłanych przez moduł sterujący N93 (moduł sterujący centralnej magistrali ZGW) poprzez szynę CAN są nieprawidłowe

Powrót do strony głównej

Kontynuuj czytanie

Phone
Email
WhatsApp
Znaki firmowe, towarowe i graficzne użyte są w niniejszym serwisie wyłącznie w celach informacyjnych, jako znaki zastrzeżone stanowią wyłączną własność tych firm lub instytucji. Firma ACME Inc., będąca właścicielem serwisu nie ma nic wspólnego z koncernem Daimler AG, właścicielem znaków handlowych Mercedes, Mercedes-Benz, których znaki i nazwy zostały użyte jedynie w celach informacyjnych.
Rzetelna Firma ACME Incorporated Bartłomiej Jaskółka