Błędy i zdarzenia

Poniżej prezentujemy kompletną listę błędów i zdarzeń dla sterownika VGSNAG2, czyli sterownika pierwszej generacji, występujacego w pojazdach ze skrzynią 722.9 i produkowanych w latach 2003-2005. Numery i opisy pochodzą z oprogramowania diagnostycznego Mercedes-Benz Xentry / DAS
  • Błędy od 2002 do 2024

    Element Y3/8n4 (moduł sterujący zintegrowanego sterowania pracą skrzyni biegów (VGS)) jest uszkodzony
  • Błąd 2110

    Wewnętrzny test instalacji elektrycznej elementu Y3/8y2 (zawór elektromagnetyczny regulacji sprzęgła K1 (VGS)) zakończony niepowodzeniem
  • Błąd 2111

    Wewnętrzny test instalacji elektrycznej elementu Y3/8y5 (zawór elektromagnetyczny regulacji hamulca B1 (VGS)) zakończony niepowodzeniem
  • Błąd 2112

    Wewnętrzny test instalacji elektrycznej elementu Y3/8y7 (zawór elektromagnetyczny regulacji hamulca B3 (VGS)) zakończony niepowodzeniem
  • Błąd 2113

    Wewnętrzny test instalacji elektrycznej elementu Y3/8y4 (zawór elektromagnetyczny regulacji sprzęgła K3 (VGS)) zakończony niepowodzeniem
  • Błąd 2114

    Wewnętrzny test instalacji elektrycznej elementu Y3/8y6 (zawór elektromagnetyczny regulacji hamulca B2 (VGS)) zakończony niepowodzeniem
  • Błąd 2117

    Wewnętrzny test instalacji elektrycznej elementu Y3/8y8 (zawór elektromagnetyczny regulacji sprzęgła ciernego blokującego hydrokinetyczna skrzynia biegów (VGS)) zakończony niepowodzeniem
  • Błąd 2200

    Sygnał elementu Y3/8n2 (wewnętrzny czujnik prędkości obrotowej (VGS)) nie jest dostępny
  • Błąd 2201

    Element Y3/8n2 (wewnętrzny czujnik prędkości obrotowej (VGS)) jest uszkodzony
  • Błąd 2204

    Sygnał elementu Y3/8n1 (czujnik prędkości obrotowej turbiny (VGS)) nie jest dostępny
  • Błąd 2205

    Element Y3/8n1 (czujnik prędkości obrotowej turbiny (VGS)) jest uszkodzony
  • Błąd 2206

    Sygnał elementu Y3/8n3 (czujnik zdawczej prędkości obrotowej (VGS)) nie jest dostępny
  • Błąd 2207

    Element Y3/8n3 (czujnik zdawczej prędkości obrotowej (VGS)) jest uszkodzony
  • Błąd 2213

    Element Y3/8s1 (czujnik wybierania zakresów (VGS)) jest uszkodzony
  • Błąd 2214

    Sprawdź element Y3/8s1 (czujnik wybierania zakresów (VGS))
  • Błąd 2216

    Sprawdź element Y3/8s1 (czujnik wybierania zakresów (VGS)). Proces adaptacji następował poza ważnym zakresem
  • Błąd 2226

    Temperatura oleju w skrzyni biegów jest za wysoka
  • Błąd 2229

    Sygnał z elementu Y3/8s2 (czujnik temperatury oleju napędowego (VGS)) jest nieprawidłowy. (Napięcie za wysokie)
  • Błąd 222A

    Sygnał z elementu Y3/8s2 (czujnik temperatury oleju napędowego (VGS)) jest nieprawidłowy. (Napięcie dolne) Uwzględnij wskazówki dotyczące naprawy!
  • Błąd 2300

    CAN-Controller: szyna CAN OFF
  • Błąd 2301

    CAN-Controller: szyna CAN OFF
  • Błąd 2502

    Bieg nieprawidłowy lub skrzynia biegów źle załącza
  • Błąd 2504

    Hydrauliczny błąd w skrzyni biegów (wyłączający element łączeniowy nie wyłącza)
  • Błąd 2505

    Hydrauliczny błąd w skrzyni biegów (włączający element łączeniowy nie włącza się)
  • Błąd 2506

    Nadmierna prędkość obrotowa wałka wejściowego skrzyni biegów
  • Błąd 2507

    Wystąpiła nadmierna prędkość obrotowa na elemencie Y3/8n2 (wewnętrzny czujnik prędkości obrotowej (VGS))
  • Błąd 2510

    Niedopuszczalne zamykanie sprzęgła przekładni hydrokinetycznej
  • Błąd 2511

    Moc oporów sprzęgła przekładni hydrokinetycznej jest zbyt wysoka
  • Błąd 2512

    Załączenie sprzęgło przekładni hydrokinetycznej nie jest możliwy
  • Błąd 2550

    Sygnał prędkości obrotowej wałka wyjściowego jest w stosunku do sygnału prędkości obrotowej koła nieprawidłowy
  • Błąd 2555

    Sygnały czujnika obszaru wyboru są nieprawidłowe w porównaniu do sygnału elektronicznego trybu dźwigni wybierania biegów
  • Błąd 2604

    Element Y3/8n4 (moduł sterujący zintegrowanego sterowania pracą skrzyni biegów (VGS) jest uszkodzony
  • Błąd 260E

    Zasilanie napięciem czujników prędkości obrotowej jest zakłócone. (Napięcie dolne)
  • Błąd 260F

    Zasilanie napięciem czujników prędkości obrotowej jest zakłócone. (Napięcie za wysokie)
Mercedes SD Diagnosis PAD Xentry DAS komputer diagnostyczny
  • Zdarzenie 2010

    Moduł sterujący Y3/8n4 (moduł sterujący zintegrowanego sterowania pracą skrzyni biegów (VGS) nie jest zakodowany
  • Zdarzenie 2011

    Nieważne warianty modułu sterującego
  • Zdarzenie 2215

    Element Y3/8s1 (czujnik wybierania zakresów (VGS) nie jest zaprogramowany. Sprawdź element Y3/8s1 (czujnik wybierania zakresów (VGS)
  • Zdarzenie 2310

    Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego N47-5 (moduł sterujący ESP, PML i BAS)
  • Zdarzenie 2311

    Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego Układ sterowania pracą silnika
  • Zdarzenie 2312

    Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego Układ sterowania pracą silnika
  • Zdarzenie 2313

    Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego N15/5 (Elektroniczne dźwigni wybierania biegów (EWM)
  • Zdarzenie 2314

    Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego N93 (moduł sterujący centralnej magistrali ZGW)
  • Zdarzenie 2315

    Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego A1 (zestaw wskaźników)
  • Zdarzenie 2316

    Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego N22 (panel obsługi KLA)
  • Zdarzenie 2318

    Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego N80 (moduł osłony kolumny kierownicy)
  • Zdarzenie 2319

    Brak odbioru komunikatów CAN z modułu sterującego N73 (moduł sterujący EZS) względnie N93 (moduł sterujący centralnej magistrali ZGW)
  • Zdarzenie 2330

    Jeden lub kilka sygnałów przesyłanych przez moduł sterujący N47-5 (moduł sterujący ESP, PML i BAS) poprzez szynę CAN są nieprawidłowe
  • Zdarzenie 2331

    Jeden lub kilka sygnałów przesyłanych przez moduł sterujący Układ sterowania pracą silnika poprzez szynę CAN są nieprawidłowe
  • Zdarzenie 2332

    Jeden lub kilka sygnałów przesyłanych przez moduł sterujący Układ sterowania pracą silnika poprzez szynę CAN są nieprawidłowe
  • Zdarzenie 2333

    Jeden lub kilka sygnałów przesyłanych przez moduł sterujący N15/5 (Elektroniczne dźwigni wybierania biegów (EWM) poprzez szynę CAN są nieprawidłowe
  • Zdarzenie 2334

    Jeden lub kilka sygnałów przesyłanych przez moduł sterujący N93 (moduł sterujący centralnej magistrali ZGW) poprzez szynę CAN są nieprawidłowe
  • Zdarzenie 2335

    Jeden lub kilka sygnałów przesyłanych przez moduł sterujący A1 (zestaw wskaźników) poprzez szynę CAN są nieprawidłowe
  • Zdarzenie 2336

    Jeden lub kilka sygnałów przesyłanych przez moduł sterujący N22 (panel obsługi KLA) poprzez szynę CAN są nieprawidłowe
  • Zdarzenie 2338

    Jeden lub kilka sygnałów przesyłanych przez moduł sterujący N80 (moduł osłony kolumny kierownicy) poprzez szynę CAN są nieprawidłowe
  • Zdarzenie 2339

    Jeden lub kilka sygnałów przesyłanych przez moduł sterujący N93 (moduł sterujący centralnej magistrali ZGW) poprzez szynę CAN są nieprawidłowe
  • Zdarzenie 2350

    Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego N93 (moduł sterujący centralnej magistrali ZGW)
  • Zdarzenie 2400

    Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego N47-5 (moduł sterujący ESP, PML i BAS)
  • Zdarzenie 2401

    Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego N47-5 (moduł sterujący ESP, PML i BAS)
  • Zdarzenie 2402

    Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego N47-5 (moduł sterujący ESP, PML i BAS)
  • Zdarzenie 2403

    Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego N47-5 (moduł sterujący ESP, PML i BAS)
  • Zdarzenie 2404

    Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego N47-5 (moduł sterujący ESP, PML i BAS)
  • Zdarzenie 2405

    Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego Układ sterowania pracą silnika
  • Zdarzenie 2406

    Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego Układ sterowania pracą silnika
  • Zdarzenie 2407

    Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego N47-5 (moduł sterujący ESP, PML i BAS)
  • Zdarzenie 2408

    Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego Układ sterowania pracą silnika
  • Zdarzenie 2409

    Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego Układ sterowania pracą silnika
  • Zdarzenie 240A

    Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego Układ sterowania pracą silnika
  • Zdarzenie 240B

    Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego Układ sterowania pracą silnika
  • Zdarzenie 240C

    Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego N15/5 (Elektroniczne dźwigni wybierania biegów (EWM)
  • Zdarzenie 2415

    Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego N80 (moduł osłony kolumny kierownicy)
  • Zdarzenie 2417

    Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego N80 (Moduł sterujący MRM)
  • Zdarzenie 2418

    Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego A80 (inteligentny moduł wspomagający do DIRECT SELECT)
  • Zdarzenie 2440

    Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego N80 (Moduł sterujący MRM)
  • Zdarzenie 2460

    Brak odbioru informacji CAN z modułu sterującego N80 (Moduł sterujący MRM)
  • Zdarzenie 2520

    Układ sterowania pracą silnika nie zezwala na ingerencję układu sterowania pracą skrzyni biegów w moment obrotowy
  • Zdarzenie 2600

    Zasilanie napięciem zacisku 87 ma napięcie dolne
  • Zdarzenie 2601

    Zasilanie napięciem zacisku 87 ma przepięcie
  • Zdarzenie 2605

    W wyniku nadmiernej temperatury nastąpiło wyłączenie funkcji i przepięcie
Phone
Email
WhatsApp
Znaki firmowe, towarowe i graficzne użyte są w niniejszym serwisie wyłącznie w celach informacyjnych, jako znaki zastrzeżone stanowią wyłączną własność tych firm lub instytucji. Firma ACME Inc., będąca właścicielem serwisu nie ma nic wspólnego z koncernem Daimler AG, właścicielem znaków handlowych Mercedes, Mercedes-Benz, których znaki i nazwy zostały użyte jedynie w celach informacyjnych.
Rzetelna Firma ACME Incorporated Bartłomiej Jaskółka