Smarujemy uszczelki dookoła wtyczki, tak aby dzięki lepszemu poślizgowi z łatwością przeszła przez otwór w obudowie skrzyni.
6.
Podstawiamy pod skrzynią miskę na zużyty olej o pojemniści co najmniej 7 litrów.
7.
Odkręcamy korek w misce olejowej skrzyni. Uwaga, olej może być gorący.
8.
Odkręcamy elementy, które mogą nam przeszkadzać podczas demontażu miski, np. mocowania kabli, pompę START-STOP itd.
9.
Odkręcamy 6 śrub wraz z dystansami mocujących miskę olejową do skrzyni biegów.
10.
Ostrożnie zdjemujemy miskę olejową. Uwaga, olej może być gorący.
11.
Odpinamy filtr oleju.
12.
Ostrożnie odkręcamy 10 śrub mocującyh płytę hydrauliczną EHS do skrzyni.
13.
Ostrożnie opuszczamy płytę hydrauliczną EHS wraz ze sterownikiem VGS, pomagając wtyczce przejść przez otwór w obudowie skrzyni biegów. Uwaga, olej może być gorący.
14.
Odkładamy płytę hydrauliczną EHS wraz ze sterownikiem VGS i rurką prowadzącą olej.
Urlop w dniach 18 - 29 sierpień. Za utrudnienia przepraszamy.
W pilnych sprawach, prosimy o kontakt email: serwis@7gtronic.pl
Rozumiem, nie będę dzwonił :)
Phone
Email
WhatsApp
Znaki firmowe, towarowe i graficzne użyte są w niniejszym serwisie wyłącznie w celach informacyjnych, jako znaki zastrzeżone stanowią wyłączną własność tych firm lub instytucji.
Firma ACME Inc., będąca właścicielem serwisu nie ma nic wspólnego z koncernem Daimler AG, właścicielem znaków handlowych Mercedes, Mercedes-Benz, których znaki i nazwy zostały użyte jedynie w celach informacyjnych.