Pobierz podstawowe instrukcje obsługi dla skrzyni 722.9 (7G Tronic)

  • 1.
    Zaciągamy hamulec ręczny samochodu.
  • 2.
    Ustawiamy lewarek skrzyni biegów na pozycję N.
  • 3.
    Odpinamy klemę minusową od akumulatora.
  • 4.
    Odpinamy okrągłą wtyczkę od sterownika.
  • 5.
    Smarujemy uszczelki dookoła wtyczki, tak aby dzięki lepszemu poślizgowi z łatwością przeszła przez otwór w obudowie skrzyni.
  • 6.
    Podstawiamy pod skrzynią miskę na zużyty olej o pojemniści co najmniej 7 litrów.
  • 7.
    Odkręcamy korek w misce olejowej skrzyni. Uwaga, olej może być gorący.
  • 8.
    Odkręcamy elementy, które mogą nam przeszkadzać podczas demontażu miski, np. mocowania kabli, pompę START-STOP itd.
  • 9.
    Odkręcamy 6 śrub wraz z dystansami mocujących miskę olejową do skrzyni biegów.
  • 10.
    Ostrożnie zdjemujemy miskę olejową. Uwaga, olej może być gorący.
  • 11.
    Odpinamy filtr oleju.
  • 12.
    Ostrożnie odkręcamy 10 śrub mocującyh płytę hydrauliczną EHS do skrzyni.
  • 13.
    Ostrożnie opuszczamy płytę hydrauliczną EHS wraz ze sterownikiem VGS, pomagając wtyczce przejść przez otwór w obudowie skrzyni biegów. Uwaga, olej może być gorący.
  • 14.
    Odkładamy płytę hydrauliczną EHS wraz ze sterownikiem VGS i rurką prowadzącą olej.
  • 15.
    Odpowiednio zabezpieczamy i pakujemy do wysyłki.
Sterownik TCU VGSNAG2 VGS2NAG2 VGS3NAG2 i płtya EHS
Sterownik VGSNAG2 VGS2NAG2 VGS3NAG2 Siemens VDO Continental Mercedes
Phone
Email
WhatsApp
Znaki firmowe, towarowe i graficzne użyte są w niniejszym serwisie wyłącznie w celach informacyjnych, jako znaki zastrzeżone stanowią wyłączną własność tych firm lub instytucji. Firma ACME Inc., będąca właścicielem serwisu nie ma nic wspólnego z koncernem Daimler AG, właścicielem znaków handlowych Mercedes, Mercedes-Benz, których znaki i nazwy zostały użyte jedynie w celach informacyjnych.
Rzetelna Firma ACME Incorporated Bartłomiej Jaskółka